Amenințările la adresa siguranței sunt într-un proces de creștere continuă, iar apărarea împotriva acestor amenințări trebuie să mențină, la rândul său, o evoluție permanentă.
Evaluarea, analiza și implementarea măsurilor adecvate creează un plan de apărare proactiv, profesional, iar monitorizarea permanentă ne permite să le asigurăm clienților noștri liniște, încredere și protecție.
Dispeceratul național de monitorizare este centrul de comandă a operațiunilor de securitate și un element esențial de răspuns în cazul apariției incidentelor de securitate.
În dotarea dispeceratului se regăsesc echipamente de ultimă generație, fiind unul dintre cele mai avansate și performante centre operaționale din țară. Prin intermediul acestuia putem prelua semnale de la peste 95% din sistemele de securitate din România. Dezvoltăm permanent funcții de automatizare pentru identificarea tipului de alarmă cu acuratețe și în cel mai scurt timp.
Monitorizare 24/7
Monitorizarea activă oferită de Centrul Operațional de Securitate Civitas oferă beneficii majore, precum siguranță și securitate proactivă, nu doar reactivă. Clienții noștri se bucură de servicii superioare de securitate precum:
- Descurajarea tentativelor de furt sau efracție
- Prevenirea distrugerii bunurilor materiale
- Oferirea unui mediu sigur pentru rezidenți, vizitatori, angajați sau clienți
- Răspuns în timp real apelanților care au nevoie de asistență sau se află în pericol
- Detectarea la timp a incendiilor și raportarea în timp real a disfuncționalităților tehnice
STRUCTURA CENTRULUI OPERAŢIONAL DE SECURITATE CIVITAS
DISPECERAT EFRACŢIE
MONITORIZARE VIDEO
RAPORTARE OPERAŢIONALĂ
SUPORT & MENTENANŢĂ TEHNICĂ
Ce oferim prin Centrul Operaţional de Securitate
Dispecerat efracție:
Prin Centrul Operațional de Securitate suntem la dispoziția clienților noștri 24/7 prin personal bine pregătit, care beneficiază de specializare adecvată gestionării următoarelor operațiuni:
- Preluarea alarmelor, evaluarea acestora și coordonarea intervenției în teren;
- Monitorizarea parametrilor de funcționare a sistemelor de securitate și procesarea alarmelor apărute (tehnice, operationale, de comunicare);
- Preluarea ticketelor și sesizărilor clienților și asigurarea suportului tehnic în operarea sistemelor;
Dispecerat Video:
Dispecerii Centrului Operațional de Securitate sunt instruiți conform ultimelor standarde din domeniu, abordarea lor fiind bazată pe date analitice al căror scop este acela de a preveni amenințările și a reduce costurile, astfel oferim:
- Monitorizare în timp real, efectuată de specialiști care știu cum să reacționeze în eventualitatea unui incident;
- Calificarea și validarea alarmelor de efracție în timp real, reducând astfel numărul de alarme false și costurile aferente cu intervenția;
- Identificarea persoanelor, observarea modului de acțiune, având inclusiv datoria de a preda autorităților dovezi acumulate în cazul unui incident;
- Utilizarea funcțiilor de analiză video pentru identificarea unor situații, persoane sau comportamente precum și pentru a semnala cazurile de neconformitate în operare;
- Transmiterea comenzilor vocale. Fie că este atenționarea unui comportament nepermis, avertizarea unei posibile infracțiuni, transmiterea unui mesaj la intrarea în locație, operatorii Civitas SOC vor acționa conform procedurilor stabilite;
- Comunicare în ambele sensuri – specialiștii Civitas sunt pregătiți pentru a oferi suport în timp real în cazul în care un apelant se află într-o situație periculoasă;
- Servicii de concierge virtual – operatorii Civitas SOC pot oferi rezidenților/vizitatorilor acces de la distanță, prin utilizarea corespunzătoare a bazei de date. Acest serviciu este personalizat, pentru a oferi o experiență plăcută și sigură, astfel că poate include și mesaje vocale de întâmpinare specifice fiecărui tip de locație;
Suport și mentenanță tehnică:
Ce este un inginer virtual? Inginerii virtuali sunt specialiști pregătiți să asiste clienții în gestionarea sistemelor care controlează starea de funcționare conformă a clădirii.
Fiind necesare suportul și comunicarea permanentă, oferim:
- Suport tehnic de tip Call Center operational 24/7/365;
- Conectarea sistemelor de avertizare la dispeceratul Civitas;
- Monitorizarea parametrilor proiectați ai sistemelor de securitate;
- Management de urgență – în timpul monitorizării, specialiștii noștri sunt atenți la sistemul de automatizare al clădirii, putând detecta eventuale avarii. Atunci când este detectată o avarie, dispecerul alertează personalul calificat, precum Departamentul de Service al clientului, tehnicieni sau servicii de urgență. În astfel de situații, un răspuns rapid reduce drastic pierderile;
- Inspecții și revizii periodice la sistemele de alarmare, control acces și supraveghere;
- Intervenție promptă și competentă la solicitarea beneficiarului;
Raportare operațională:
În cazul raportării operaționale, dispecerii Civitas intervin folosind întreaga infrastructură tehnică și personal specializat, pentru:
- Urmărirea permanentă a informațiilor primite de la sistemele electronice de securitate, analiza și raportarea în funcție de tipul evenimentului, de protocolul încheiat cu beneficiarul și de prevederile legale din domeniu;
- Coordonarea activităților agenților de securitate din cadrul obiectivelor prin supervizarea graficului de lucru al personalului din fiecare obiectiv, folosind softuri specializate de patrulare;
- Întocmirea rapoartelor de activitate în diverse situații solicitate de managementul companiei, propunând planuri de acțiune;
- Asigurarea monitorizării permanente a tuturor obiectivelor conectate la dispecerat, prin intermediul echipamentelor/sistemelor din dotarea dispeceratului;
- Pază
- Monitorizare
- Intervenţie
- Sisteme de securitate
- Managementul securităţii
- Audit de securitate
- Sisteme detecţie
- Semnalizare incendiu