MONITORIZARE

Dispeceratul de monitorizare este centrul de comandă a operațiunilor de securitate și prima instanță de răspuns în cazul apariției incidentelor de securitate. Dotarea dispeceratului este la nivel de top fiind unul dintre cele mai moderne din țară. Prin intermediul acestuia putem prelua semnale de la peste 95% din sistemele din România fiind dezvoltate funcții de automatizare pentru scurtarea timpului de răspuns și eficientizarea reacției. De asemenea, dispeceratul servește drept call center operațional pentru problemele clienților, iar personalul acestuia beneficiază de pregătire adecvată pentru a gestiona următoarele:

  • Preluarea alarmelor, evaluarea acestora și coordonarea intervenției în teren;
  • Monitorizarea modului de funcționare a sistemelor de securitate și tratarea diferitelor alarme apărute (tehnice, operaționale, de comunicație);
  • Preluarea ticketelor și sesizărilor clienților și suport în operarea sistemelor;

Serviciile de Monitorizare oferite de Civitas:

  • Monitorizare sisteme de detectare efracție
  • Monitorizare sisteme video
  • Monitorizare servicii de pază și securitate
  • Monitorizare sisteme de detectare incendiu
  • Monitorizare sisteme gps, medicale
  • Monitorizare alte sisteme de securitate
  • Servicii de analiză, statistică, raportare și propunere de măsuri de securitate

Dispecerat național pentru monitorizarea activității operaționale și a sistemelor tehnice de protecție:

  • Sisteme de alarmare la efracție
  • Sisteme de supraveghere video
  • Sisteme de control acces
  • Suport tehnic
  • Call center
  • Suport pentru pază

STRUCTURĂ DISPECERAT INTEGRAT CIVITAS

DISPECERAT EFRACŢIE

MONITORIZARE VIDEO

MONITORIZARE PAZĂ

SUPORT & MENTENANŢĂ TEHNICĂ

DISPECERAT POMPIERI & SIGURANŢĂ

CALL CENTER

INTERVENŢIE

Serviciile de securitate mobile asigurate de Civitas la nivel național sunt:

  • Intervenția rapidă pentru validarea alarmelor și asigurarea unui răspuns adecvat în caz de incident de securitate;
  • Intervenții la cerere, pentru perioade scurte de timp (0-4 ore), pentru a suplini forțele de pază sau pentru a răspunde la cererile clienților;
  • Patrulare la cerere/permanentă pentru a verifica/preveni/preîntâmpina eventuale incidente de securitate;
  • Servicii de armare/dezarmare obiective în intervalele stabilite;

Agenţi de intervenţie

Agenții de intervenție reprezină o categorie de elită a personalului de pază și sunt special selectați și pregătiți pentru a face față cerințelor foarte diverse la care sunt expuși și condițiilor în care trebuie să acționeze. Astfel, în cadrul selecției se folosesc instrumente de evaluare psihologică special create pentru această categorie de personal iar trainingul lor se face în regim continuu și include ședințe de trageri în poligon, antrenamente fizice în săli de sport, testări psihlogice periodice.

Echipele de intervenţie au în dotare echipamente adecvate, avizate de IGP.

  • Pază
  • Monitorizare
  • Intervenţie
  • Sisteme de securitate
  • Managementul securităţii
  • Audit de securitate
  • Sisteme detecţie
  • Semnalizare incendiu

DISPECERAT NAŢIONAL INTEGRAT